12 december

Ja nu är det fredag igen. Kvällen före lucia. Vi hade vårt luciafirande igårkväll med dagbarnen och deras föräldrar. Mycket uppskattat verkar det som. Barnen var jätteduktiga. Alla sjöng så gott de kunde. Sen fikade alla och fick en chans att prata med varandra och oss. Tog en promenad hem efteråt. Var riktigt skönt ute. Roland var inte hemma så jag tittade på 3 avsnitt av Svenska Hjärtan . Mysigt. Idag har det snöat hela dagen. Hade bara två barn idag, Vi tog en promenad ner till stan. Tog bara sulkyn tänkte att dom kan ju turas om att åka. Ner var det så kul att springa i snön . Men när vi skulle hem hade vi ingen luft i ett framhjul. Så då var det bara att gå för båda. Vi tog det väldigt sakta och dom var jätteduktiga, inget gnäll . Vi hade tur när vi kom till banken , då var Noras lucia med tärnor där och sjöng. Imorgon ska vi starta vår födelsedagshelg. Det börjar med MIkaela imorgon. Måste rätta mig, skrev ju tidigare att tiden går fort. Men så fort går det inte att man tappar bort ett år, Mikaela fyller naturligtvis 7 år och inte 6 som jag skrev. Men Emmas ålder stämmer iallafall. Det är 15 år.Det är tyvärr fel temperatur på snön för hundpromenad ikväll. Det fastnar nått otroligt idag .Jag har fått duschat dem 4 gånger idag för att få bort snöbollarna. Hoppas det blir några grader kallt nu. Man vill ju kunna vara ute med dom i snön. j

Kommentarer
Postat av: Tomten

Nu var det längesen det skrevs något här......

2008-12-18 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0