Tisdagskväll

Nu är jag inne efter en långpromenad med hundarna. Dom blev väldigt smutsiga om tassarna så det blev att duscha tassarna. Tjorven har nu krypit ner i sin nya korg, som jag köpte i stockholm i helgen. Hon är så söt när hon ligger i den.  Den ser ut som en liten skinnsoffa. Även Smulan gillar sin nya biabädd. Vet inte vad vi ska köpa till barnbarnen som har födelsedagskalas i helgen En 15 åring och en 6 åring. Ja tiden går fort . Tänk att Emma är 15 år. Fattar inte vart tiden tagit vägen. Till helgen har vi också vår gemensamma pysselkväll. Den blir hos Jenny och Jonas i år. Då tar vi alla me/>oss lite olika pyssel som alla får annvända. Det är en mycket trevlig tradition tycker jag. Jag tror även barnbarnen tycker det är >kul att sitta tillsammans med oss vuxna och greja. Lite start på julen.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Emma hade sagt vad hon önskar sig va? Hon sparar till nya däck till moppen, så hon önskar sig pengar.



/Gisela

2008-12-09 @ 20:19:05
URL: http://elisborg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja tiden går fortare än du tror för det är inte en 6 åring som har kalas! Hon blir faktiskt 7 år på torsdag!!!

2008-12-09 @ 21:25:21
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0