Första advent

Ja nu närmar sig julen med stormsteg. Fick i alla fall fram ett par ljusstakar idag. Det känns inget kul när det bara är mörkt och trist ute. Varit på Jonas K födelsedagskalas idag. Alltid trevligt att träffa lite folk och äta tårta. Dom har hunnit fått ordning på det mesta . Jag trot bådebarn, vuxna och hundar trivs väldigt bra.Jag har inte börjat köpa julklappar än. Börjar så smått känna av stressen. Men ska försöka ta det lugnt.Har haft en ganska tuff höst med många små barn i min barngrupp. Ser fram mot långledigheten över jul Då får man ladda batterierna igen. Har en väldigt rolig sak att se fram emot på lördag. Då åker vi ett gäng tjejer till Älvsjömässan  och hundutställningen Stora Stockholm. Det har vi som tradition sen några år tillbaka. Vi brukar ha jättetrevligt. Då handlar vi till våra fyrbenta vänner. Och naturligtvis tittar vi på massor av hundar. Har en liten lista på saker jag ska handla. Sen finns det ju saker man hittar som man bara måste ha. Vi brukar ha full bil hemåt. Det ska bli jättekul.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tidigt på lördagmorgon bär det av mot sthlm...får plocka ur hundburen så vi får plats med allt.

2008-11-30 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0