Första snön

Idag kom första snön. Lite småmysigt. Jag gillar ju snö och vinter. Riktig vinter. Inget blask och slask. Riktigt gnistrande vinterdagar. Men alla delar ju inte min uppfattning. En vinter som förra året vill jag inte ha.   Började dagen med att gå tipspromenaden. Men vad svåra frågor.  Eftermiddan var vi och grattade Emmas pappa som fyller 40 år.  Sedan blev det att handla och förbereda inför arbetsveckan. Fortfarande barn sjuka. Tråkigt. Jobbar imorgon i lokalen tillsammans med I-L. Trevligt. R kompledig hela veckan. Då får han sköta hundarna imorgon. Då slipper jag stressa hem  och gå ut med dom på middan.Då kan vi ta en skön promenad på kvällen istället. Har lite planer på att hinna till hundägarskolan och träna agility nån kväll den här veckan. Känner att Smulan skulle behöva ett  träningspass Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Gisela

På Statoil finns "Svenska Hjärtan" säsong 4! Tänkte bara informera... Jag börjar sakna Torsten och gänget... =)

2008-11-18 @ 19:13:34
URL: http://elisborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0