Igår

Skrev ett inlägg i går. Men något gick fel så det bara försvann. Nu prövar jag igen med den bok i närheten som J fixat åt mig så jag ska klara av datorn. Märker ju att den behövs ibland. Skrev igår att det hade regnat, regnat och åter regnat. idag skiner ju faktiskt solen.Var igårkväll till JoJ hus. De behövde bärhjälp. Det blir väldigt fint nu när de fått upp några gardiner och lite lampor. Idag har det varit fika med fikagänget som vanligt på lördagar.På eftermiddan blir det besök hos min mamma som fyller 81 år. Kvällen ska tillbringas på värdshuset med bilgänget. Vi ska äta  middag och snacka lite. Det blir säkert trevligt. Ska se om några av damerna har lust att komma på mitt ljusparty nästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0