kvällsmöte

Idag har vi kvällsmöte med vår rektor. Lite synd är det , Tjorven och jag missar avslutningen på aktivitetskursen.  Men ibland kör det  ihop sig. Får väll aktivera henne själv senare. Vi har hunnit en promenad i lillskogen. Det gillar dom. Får vara lösa och busa runt. Idag har jag klippt klor på dom. Gick riktigt bra.Smulan tycker det är lite läskigt. Men nu är det gjort för den här gången. Imorgon tror jag vi får använda kvällen till pälsvård. Det är inte lätt att hålla två pålshundar fina när det alltid är blött ute. Hoppas det fryser snart , Det förenklar ju mycket. Nu har vi även fått födelsedatum när nyaste  barnbarnet ska komma. Spännande är det. Lite van börjar jag bli . Detta är mitt sjätte barnbarn. Inte dåligt tycker jag.Men lika roligt varje gång. Får se om detta är den sjätte och sista???? Man vet aldrig. Nu får det bli möte ett par timmar. Skjutsen kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0