Torsdagskväll

Var bara tvungen att visa storasyster Mikaela på promenad med lillasyster Kellie i dockvagn. Kände att jag var tvungen att skriva lite ikväll. Rs mamma K tyckte jag blogga för lite. hm. Men pälsvård av hundarna har det blivit. Sen tog hundarna och jag en promenad ner till djuraffären och köpte grisöron. Fick även tag på torrschampo åt dem. Varit väldigt svårt att få tag på. Får kolla upp om det finns när vi åker på hundutällningen Stora Stockholm ibörjan på december. Fortsatte sen promenaden upp över Hagby och hem. Nu har de ätit varsitt grisöra och är ganska trötta. Nu får dom sova om dom vill hela kvällen. Håller på att sticka till den väntade bäbisen. Tröja och mössa är klara. vantarna håller jag på med Med tummar!!!!! Nu blir det tvsoffan en stund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild!!! Den måste jag kopiera från dig, hade inte sett den tidigare!

Och du, hälsa Rs mamma att hon ska skaffa en EGEN blogg oxå! haha... =)

2008-11-13 @ 20:30:19
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/
Postat av: Mikaela & Nathalie

hej mormor kan vi kåma åp til dej helsnig mikaela och nathalie och kellie.

2008-11-14 @ 10:38:51
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0