Vår

Länge sen jag skrev. Mycket har hänt sen sist. Allt ska jag inte ta här. Viktväktarna ligger på is just  nu. Kände av min bantarhysteri direkt. När man njuter av att vara hungrig så är det inte riktigt bra. Får se om jag kommer på något nytt sätt. Det är ju ganska enkelt mindre godis och fikabröd. Men det är ju så gott. Har en jobbig begravning framför mig, då en kusin till mig gått bort. Yngre än mig, då känner man att inget är för evigt. Det kommer många tankar då.

Nu skickade Jenny ett meddelande om att hon tyckte jag skulle lägga in några kort. Får se hur det blir med det . Det lyckas inte alltid för mig.

Lite roliga saker har hänt. Igår tog vi premiärturen med Impalan. Vad härligt, nu är det vår!
 Träffade min syster och svåger på Marieberg idag. Vi tog en lång fika tillsammans. Mycket trevligt. Får vi göra om. Hade tänkt fira påsken i torpet, men vägarna är inte framkomliga än. Så i år blir vi i stan.
  Tjorven är anmäld till utställning på kristi himmelsfärdsdag. Ska bli kul. Den är vid Finnsjöstrand. Då bor jag i torpet och behöver bara gå över backen. Men tält vill jag ha. Så Roland får också gå över backen och resa det. Jag lär mig aldrig. Mikaela ska ställa ut sin Skrållan. Så där är nog familjen med så då kan man nog få lite hjälp om det behövs.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Då kommer vi nog och tittar. Men tältet har du väl på kärran..... ha ha.

2009-04-07 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0