Vardagsliv igen

Ja nu är man igång igen. Jobbet har börjat sen en vecka tillbaka. Hundkurserna drar igång vecka 35. Helgen har vi tillbringat i torpet. Lördagen gick Tilda och jag på Larsmäss. Sen på kvällen var vi till Nathalie på 6årskalas. Söndagen plockade vi svamp och badade i Finnsjön. Kallt men jätteskönt. Vattnet är det något speciellt med där.  Just nu badar Kellie i dockornas badkar. Trångt men hon verkar trivas. Hör ochn häpna det kommer bilder också, från sommaren som gått.


Smulan tränar agility

Skogspromenad med 5 hundar.


Mikaela började i år att åka vattenskidor. Hon har fått med sig både Nathalie och Tilda. Här är det Nathalie som förbereder sig för start. Alla tre har blivit jätteduktiga.


Badglädje. Kellie i dockbadkaret.

Vi har även varit på Liseberg med Emma, Tilda,Mikaela och Nathalie. Fru Fortuna var på vår sida den dagen 5 stjärnvinster fick vi med oss hem 10 kg choklad !!!!  Vi hade en jättetrevligdag tillsammans .  Jag åkte Colorado jag som inte åkt något på många , många år. Det var så kul så jag åkte två gånger. Den kostade oss 300 kronor gången . det var det värt. Vi åkte  tåg den här gången. väldigt bekvämt. men vi fick ju bära lite mer. när det vart så mycket choklad. LIte regn fick vi också i år .  men vi passade på att äta lunch tills det gått över. På barnbarnen låter det som vi ska göra ett besök påLiseberg nästa år igen.Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0