Ledig onsdag

Sista lediga dagen för mig på sportlovet. Får se vad jag ska hitta på. Lite städning inför morgondagen ska det bli. La in ett inlägg om hur det gick på hundutställningen. Men som det brukar kunna bli för mig så försvann hälften. Tjorven skötte sig jättebra. Blev BIRoch fick HP. Men blev oplaserad i gruppfinalen. Hon var lite för tjock tyckte domaren. ????? Sist jag vägde henne vägde hon 7,3 kg . Gick ner till Klara på djuraffären för att väga henne igår. Måste ju kolla då jag inte tycker att hon blivit tjockare.. Hon vägde nu 7kg precis. Alltså har hon gått ner 3 hg.. !!!!!!! Då behöver hon inte banta i alla falll. Andra domare har ju tyckt att hon varit perfekt i hullet. Så mycket som hon får röra sig kan ju inte så mycket hinna fastna. Lördagen var vi och hälsade på minstingen. Han  är så söt. . Fick byta blöja på honom. Konstigt att man tycker det är så mysigt fast jag har bytit så mycket blöjor i mitt jobb. Snäll är han också. Äter och sover och verkar trivas med livet. Söndagen var vi till Matsgården och hälsade på dom barnbarnen. Vi tog en sparktur uppåt skogen. Det är ju härligt sparkföre nu. Kellie fick åka vagn annars sparkades det för fullt.Det finns väldigt fina vägar med väldigt lite eller nästan ingen traffik att åka på.Kellie skulle sova trodde vi ,men varför sova när man kan sitta och kolla vad som händer runt omkring. Vill ju inte missa något. Just nu flingar det lite, lite snö. Får se om det drar igång och blir mer. MIg gör det inget . Än kan jag ha snö ett tag. Sen kan vi hoppas på en varm och skön vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0