Tidsbrist

Oj vad tiden går fort. Kom just på att det var längesen jag skrev. Datorn är ju inte det jag prioriterar först. Är inne i en stickperiod just nu. Skickade efter en bok med mönster på dockkläder. Åh vad fina och roliga mönster. Fick beställa varsin bok åt Ingalill och Hillevi . Dom stickar ju också mycket dockkläder. Nu är det barnbarnen Tilda, Mikaela och Nathalie som ska få lite påfyllnad i dockgarderoberna. Snart kommer väll Kellie också att börja med dockor då blir det mer att sticka. Har en beställning från Nathalie på en tröja med glittertråd till henne själv. Har köpt mönster men inget garn än. Kul när de har önskemål om vad de vill ha. Mina flickor (hundarna) ska få klippa sina klor idag. Imorgon ska vi till Hundägarskolan på träningskväll. Fredagmorgon blir det promenad med Maria och Ebba. Jag har ledig fredag. Sen blir det stan kanske Örebro om  jag får skjuts dit. Lilla Kellie blir ju redan ett år på lördag . Har köpt ett par grejer men jag har lite till som ska handlas.Fick besök av nyaste barnbarnet Melwin igår. Jag fick rapa honom . Tänk vad mysigt det är med de små. Han är så söt . Väldigt lik sin pappa, menman kan se lite av både Emma och Tilda vid olika miner. Ilördags var Yvonne och Örjan här. Fick en jättefin bukett med rosor och iris.  Den är lika fin idag . Tack! Är väldigt trevligt att få blommor. Kom att tänka på att för några år sen (ganska många) fick jag blommor av Roland varje fredag. Tråkigt att sånt försvinner. Det behövs så lite för att få lite guldkant på tillvaron. Något man ska tänka på tycker jag. Man borde försöka att hitta något positivt som hänt eller ett vänligt ordman fått  Något att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0