Torsdagsmorgon

Idag sitter jag vid datorn på morgonen. Lite ovanligt. Börjar jobba lite senare idag. Det blir en lugn dag med endast två barn, Skulle ha varit fyra men ett är sjukt och ett fick ledigt.Känns nästan som semester när jag dessutom slutar klockan tre. Jag har även min lediga fredag imorgon. Då ska jag åka på hindersmässan i Örebro. Det ska bli kul. Jag har lite jag ska handla, stickgarn. Vill nog ut till Marieberg också.  Har planerat långpromenad med hundarna när jag slutat idag. Ikväll måste jag bänka mig klockan åtta och titta på fyrans program om sveriges värsta bilförare. Kan bli kul. Vädret verkar bli ganska tråkigt idag, bara blask. Jenny ringde igårkväll med lite undringar om garn och stickor. Hon köpte tidigare på kvällen en bok som heter Att lära sig sticka. Kul att hon ska börja med det. Hoppas hon tycker det är kul. Det är ju en så kul avkoppling. Lycka till ! Nej nu får jag återgå till arbetet nu droppar de små barnen straxt in.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Träffade du inte Örjan I Ö-bro ? Han hade ledig fredag. Så han passade på att åka till Ö-bro när jag jobbade.

2009-02-01 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0