Semester

Nu har semestern börjat . Vädret är kanon. Nästan lite för varmt för att passa mig. Men man ska väll inte klaga. Sitter ute och skriver. Bara det är ju härligt. Har Jennys hundar här, då de gör en resa till Åland med barnen. Det har gått hur bra som helst. Försöker packa inför loppisen på torsdag, men det blir kvällsjobb för varmt på dagen. Var på bilträffar ilördags. Först Riddarhyttan sen Arboga. Madickens första heldag  Men det gick jättebra. Lite varmt ibland. Men väl på plats låg de i skuggan och spanade på bilar och folk. Men mest sov dom. Ska till Perssons iLinde för hundpromenad på onsdagskväll. Kul att Nellie blivit bättre i sitt onda ben .Yvonne tycker jag ska prova samma mesicin mot mina onda knän. Bara jag inte får päls och svans också.Ha.Ha. Nej nu ska jag ta och läsa kvällstidningen.       Ha det skönt i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nej, du får varken svans eller päls. Men däremot kan du bli lite hoppig.

2009-06-30 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0