fredag

Nu känns det att hösten är här på riktigt. Har nog kommit för att stanna. Men det har varit några riktigt fina sensommardagar. Igår var det skogsdag med dagbarnen. Vi lade ut äpplen åt fåglarna förra veckan. Nu skulle vi titta om det var uppätet. Allt var borta. Nu la vi ut plommon istället . En hackspett fick vi se. Två olika dagis var i "vår" lillskog så det var mycket barn där. L hittade en kompis bland dagisbarnen. M och J lekte med varandra. Åt blåbär och samlade kottar. Vi åt frukt och hann även med en fika. Vi åt lunch lite senare för att slippa stressa hem. Smulans treibballträning går framåt. Onsdagens kurskväll gick väldigt bra. Nu vallade hon den stora bollen mot mig som hon ska. Vi hjälper ju varandra att få till det. Försöker hinna träna hemma varannan dag. Tjorven tränar jag i att dansa (snurra runt). Sitta och komma på inkallning. Madicken tränar jag iatt komma när jag ropar. Hon har ju varit lite busig med det. Men hon är ju så charmig. Ett riktigt busfrö.Hon sitter finnt nu med tassarna i luften.Hon har inte rymt under staketet på hela veckan. Nu fick vi besök så jag slutar här för idag .       Ta er  ut i höstvädret. Det blir en jättefin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0