Äntligen sol

Idag blev det plötsligt varmt. Från 7 grader häromdan till över 20 idag. Idag har vi varit vid torpet en stund. Vi fick äntligen ner alla julsaker. Vi har inte varitdär sen jul. jo vi har varit där för utomhusaktiviteter som bandvagnsåkning och korvgrillning.Imorgon har vi träff med bonusklubben på hundägarskolan. Det blir promenad och bad för den som vill.Är lite sugen att kasta mig i, får se hur jag gör. Vi går på två hundkurser. Smulan och jag går bollvallning. Jenny går vardagslydnad forts med Madicken. Själv är jag med och håller kurs i vardagslydnad. Så söndagens promenad då är det Tjorvens tur för lite egentid med mig.Hoppas vädret håller i sig. Tycker det ska bli jättekul med hundprmenad och hundprat. För det brukar det bli mycket av. Roland och jag har varit ute och åkt med Impalan på efermiddan. Skönt att äntligen kunna cabba ner utan att frysa.        pASSA PÅ OCH NJUT AV DET VACKRA VÄDRET NU. VI VET INTE HUR LÄNGE DET STANNAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0