Halloj nu är jag åter på bloggen

har inte skrivit på ett år tror jag  . Men nu tyckte jag det var dags. man vaknar ju till liv efter en riktig vargavinter.Men jag gillar ju vintern  Inga smutsiga hundtassar. Inga galonbyxor. Igår åkte jag skidor efter säkert 20 års uppehåll.men med lite fäste under skidorna hade det gått jättebra. man är ju lite rädd att ramla. Lite träningsvärk i axlarna blev resultatet.Trodde min onda höft skulle protestera mer än den gjorde  Så skidåkning kanske inte är helt fel.Fyra nya babysar ska det bli i släkten i år.Den första föddes i förra veckan. en liten pojke som fått namnet Tudor.Nästa baby väntas i maj  Sen två i juli.Det blir ett spännande år.Mamma är hemma efter att hon haft en riktigt tuff höst och vinter med svåra sjukdomar och sjukhusvisstelser. Nu hoppas hon och vi att hon ska få njuta av en riktigt skön vår och sommar.Det blåser ute men passa på och gå ut i vårvädret ändå. Det är jättehärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0