Helg

Igår började dagen med bytardagarna. Handlade lite lesaker. Började där  Men vad folk Jag hade hittat en babyborndocka och lite barbiedockor. Det leks mycket med dockor just nu.Det var så mycket folk att jag till slut inte visste om jag stod i kön till kassan eller handlade. Tur man inte fick panik, för ut hade man inte kommit.Till Jenny för modevisning , barnen provade och mannekängade i sina nya kläder.Sen hem där väntade min pappa och ville ha sällskap till Lindesberg för att hälsa på mamma som är på lasarettet. Efter det blev det att åka hem , duscha, sminka sig och blåsa håret. Tillbaka till Linde vi skulle bowla och äta med gammelbilsgänget. Jag hoppade över att bowla då jag har haft väldigt ont i ryggen ett par veckor. Hemma vi halv tolv. ställa om klockan och lägga sig. Upp en timma tidigare med sommartiden. skulle till Hundägarskolan där vi tränar varje söndagsmorgon. Söndagarna är det Tjorven och Madicken som får träna. Smulan tränar ju rallylydnad på onsdagar.Tisdagarna är jag med Monika och håller vardagslydnadskurs. Mycket hund i mitt liv. Men det är ju så kul. Ju mer man lär sig och kan lära ut ju roligare blir det. Kan nog säga att Monika och jag jobbar väldigt bra tillsammans. Tycker jag.Vi har mycket kul.Eftermiddan har hundarna och jag vilat under en filt i soffan . Inte så dumt det heller. Tittade nyss ut. Nu har det börjat snöa....Igen. Brrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0