snö igen

Torsdagskväll med ymnigt snöfall. Vill vi ha mer snö? Nej jag tror de flesta tycker det räcker nu. Min lediga eftermiddag tillbringade jag i garderoben. Nu har jag Feng shuiat den. Oj vad mycket kläder som inte används.Jag tror det blir hela bilkärran full med säckar. Men vad snyggt och fint det blev. Nu ska det bara köpas sånt som jag verkligen vill ha och som passar till det övriga. Betalar hellre mer för ett plagg än köper tre som känns bara så där.Ska bli spännande och se hur det går.Imorgon är jag ledig. Ska gå ner till stan och köpa nått att sticka på . I Kellies tröja fattas bara knapparna. Så det ska också köpas.Är lite sugen på att sticka nått till mig. Annars blir det väll nått litet till en baby. Ha det så bra i snön.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0